torsdag 29. mars 2007

Her kommer en del nye kort som jeg har laget i løpet av de 2 siste ukene. Jeg er ikke akkurat den jevneste bloggeren kan man trygt si. I dag har jeg vært hos legen og fått ny sykemelding. Håper på å komme så smått tilbake til jobben i begynnelsen av mai. Lyse dager gir mer energi, og jeg merker at treningen jeg holder på med gir resultater. Ting er mye lettere heldigvis. Orker til og med tanken på å fortsette i yrket:) Å få mulighet til å være kreativ er også positiv på formen. Nå er det ikke lenge til messe på Lillestrøm, 1mnd:)Gleder meg veldig til det. Har bestillt meg nye stempler av Krumelure og det klør i fingrene etter å bruke dem når de dukker opp. Kommer vel også snart en pakke fra Self adressed:) Det er så morsomt med nye ting.



Her har jeg prøvd meg på drodling. Begynte på kortet i går og måtte stopp i vaskeoplegget mitt for å gjøre det ferdig. Fikk en drodleidee:) Kortet har ingen bestemt mottaker ennå, noe som er litt rart. Jeg pleier alltid å ha en plan for hvem som får kortene.

Hogne var bedt i barnebursdag og her er kortet han kunne ta med seg og gi bort.


Dette kortet laget jeg til min tante. Tok fram symaskina og syntes det var kjempe moro å prøve noe nytt. Syntes resultatet ble veldig bra.



Kort laget til min kjære onkel. Er veldig fornøyd med resultatene om dagen. Det gir masse lyst til å lage mer:)





Kort til min kjære svigerinne. Håper hun blir fornøyd


Dette kortet var en bestilling fra mine svigerforeldre, som skulle i 60 års lag.
Takk for at du ser innom, god kveld;)






Ingen kommentarer: