mandag 5. mars 2007

I dag har jeg vært ute og shoppet klær til de to små. Hogne trengte sårt en utedress, og vips så hadde Leah fått en også. Det er kjempe deilig om dagen, for nå har barna vært friske en hel uke. Det er rekkord siden nyttår. Hipp hurra. Helgen som gikk ble fylt med bursdagsfeiringer. Hele 4 stykker, så vi har ikke rukket å være hjemme noe særlig. Jeg er sykemeldt på 3. mnd nå, og ser at det går sakte men sikkert rett vei. Jeg har til og med trent aerobic, og gått 4 lange turer i forrige uke uten at jeg har blitt helt nedkjørt. Jippi!!!! I går begynte jeg på en LO som skal være i albumet vi lager når vi har hatt damelag. Håper på å bli ferdig med den i løpet av kvelden, ellers har det blitt en del kort i det siste.

Dette kortet ble laget til Martine.

Dette kortet laget jeg til min bror, som er hektet på drager for tiden.





Dette kortet lagde jag til en venninne som fylte 30 år i februar.

Dette kortet er i samme stil som det forrige kortet. Jeg har fått helt dilla på disse vintage bildene. Kortet var en bestilling fra min bror, som ønsket å gi et spesielt kort til kjæresten på 7 års dagen deres.
Et kort som ble laget på Raufosstreff den 18.februar. Jeg laget kortet etter en skissekonkuranse, og var så heldig å bli trukket ut som vinner.



Et dragekort til som min bror fikk på bursdagen. Dette lagde jeg på bestilling fra kjæresten hans.

Det ble tilsammen 3 dragekort på min bror. Dette laget jeg på bestilling fra min mor og far.


Tusen takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en kommentar. Ha en fin dag:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, her var det mange kjente kort:) Noen som jeg ikke har sett også. Den til Martine var jo skikkelig knæsj og søt:)