fredag 21. mars 2008

Langfredag

I dag har det gått rolig og fredlig for seg. Dagene til nå har forsvunnet i en fei. Vi har jobbet på huset, endelig har vi begynt inne, med leiligheten og vi er ferdig med å isolerer tak, lagt det elektriske og skal sette opp gipsplater i taket. Det er utrolig deilig at det går framover igjen. I går var vi på besøk på Jessnes og hilste på det nye familiemedlemmet. Vi hadde det så moro og koselig. I dag skal vi ha overnattingsgjester, to stykk søskenbarn. Det blir spennende å se om det går greit. Vi skal male påskeegg, leke, lage pizza og spise masse godis. Hogne synes det er så moro å lage kort, så vi har noen timer med det i dag. Han er så flink. Jeg har laget ferdig et kort til "tante" Hege som hadde bursdag i går, og som vi skal feire etter påsken. Legger det ut litt tidlig, men tror ikke hun er innom bloggen min. Jeg har kjøpt meg nye fargeblyanter og tynner, slik at jeg kunne prøve ut MCP-teknikken. Dette er min favoritt-teknikk for tiden. Slipper at arkene løses opp og krøller seg. Jeg har bestilt meg prismacolor-blyanter og regner med at de er like rundt hjørnet nå.
Har brukt bazzill i lilla og svart, prismablomster, qk stjerner, blad og katie alfabet. Stemplet heter Jerrica. Ha en fortsatt strålende dag.

Ingen kommentarer: