onsdag 17. januar 2007

Posted by Picasa
I dag har jeg fått ferdig et kort som jeg begynte på i går. Jeg har for første gang laget et kort der jeg har brukt H2O maling. Det var helt supert. I går fikk jeg forskudd på bursdagspresang "Revolution", den er bare så flott. Har noen dies som jeg skal prøve senere i kveld tror jeg. Har laget 2 LO til min datters album også de siste dagene, men fikk angst da jeg merket at papiret jeg hadde skåret ut bokstaver ol av ikke var syrefritt. Har vært på shopping i dag slik at jeg har papir nå. Jeg har funnet mye gratis sider med mønster på nettet, som kan printes ut og brukes i albumene. Supert!! I februar har hobbyforretningen der jeg handler kurs. Håper på å bli med på dette, slik at jeg kan lære meg flere teknikker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flower Power!:)

Det var kult. Digger flower power.