fredag 12. januar 2007

Det tar tid å sette seg inn i alle finessene som en bør kunne får å få en fin side. Har fått lagt inn et bilde av meg selv på profilen min. Jeg kikker rundt på nettet etter gode ideer, og de er det mange av. Jeg bør nok melde meg på kurs tror jeg, og det er noen innkjøp til som skal til før jeg kan leke meg skikkelig. Printeren min gir ikke optimale bilder, lurer på om det er blekket og papiret som gjør det. Tenkte jeg skulle spare der det gikk an, men det er mulig det er en dårlig ide. Har funnet ut hvordan jeg enkelt kan få bilder ut til bloggen, slik at en kan forstørre opp bildet ved å trykke på det. Hurra!! Bildene blir veldig store når jeg gjør dette. Lurer på hvordan jeg skal få de litt mindre. Jeg får lete mer i morgen, er lei!Må vel få til en slide også etter hvert.

Ingen kommentarer: