lørdag 30. juni 2007

Ja nå har det blitt sommerferie, deilig. Vi skal bygge en hel masse denne sommeren, slik at vi er så godt som ferdig utvendig på huset når høsten trår inn. Jeg holder på med jobbsøking fortsatt, det er ikke så lett å få jobb i år som det har vært årene før. Hadde vært litt greit å vite hvorfor, men ingen som har kommet med noen grunn ennå. Det ordner seg vel sikkert når høsten kommer håper jeg. Det har blitt noen kort i det siste også, noen bestillingskort og noen kort som vi har gitt bort til spesielle anledninger.





Et bryllupskort på bestilling fra min svigerinne.

Min brors kjæreste fikk dette da hun fylte år på fredag.
Ett kort til svigerfar som fylte forrige fredag.


Ett kort til min aller beste kollega de siste to årene. Hun stiller alltid opp lyttende og med gode råd når det skulle behøves. Vi tenker så likt. Det er ikke ofte en møter slik mennesker på sin ferd i livet. Helt herlig.



1 kommentar:

Ellen Karin sa...

Hei Einy.
Takk for sist og takk for koselig hilsen på bloggen min. Du har produsert masse flotte kort i det siste ser jeg. Likte alle veldig godt, men spesielt det grønne. I dag har jeg vært frisk nok til å scrappe og lage kort, men syk nok til at jeg ikke har orket å male, så jeg har også fått gjort litt hobbyting i dag. Kjempekoselig. Men i morgen kan jeg nok ikke skylde på halsbetennelsen mer, så da er det vel slutt på moroa. Det tar jammen mye tid med hus ikke sant.... Ha ei fortsatt fin helg, så snakkes vi vel i løpet av ferien får jeg håpe...