mandag 18. juni 2007

Det har vært en hektisk helg med jobbing og festing. Fredag var jeg ute med kollegaene mine, og spiste god mat. Vi hadde avsluttning før sommerferien, så nå har nok et skoleår gått, og mine kjære barn blir bare større og større, litt snufs. Tiden flyr fra meg synes jeg. Lørdag jobbet jeg på bygget, og det er så kos at det går framover der også. Gleeeeeeeeeeeeeeeder meg til å få nytt hus, selv om det er en god stund til enda. Moro er det å se at det tar form. Det ble også et kort, som jeg og barna laget på formiddagen. Hogne skulle i bursdag til en klassevenn. På kvelden ble det kokkisering på Raufoss, der vi samlet oss fire damer. Mye god mat, latter og godt drikke. Synd en blir så fryktelig mett. Hihi. I dag skal det øves til sommeravsluttning for barn, foreldre og lærere. Ha en fin dag:)
Hurra for 7 åringen som feiret søndag. Hogne hadde kost seg veldig.

Ingen kommentarer: