fredag 1. juni 2007

Nå er det en stund siden jeg har vært noe særlig kreativ. Det går for det meste i jobbsøking om dagen. Bestemte meg i februar for å prøve å få meg jobb på et nytt sted. Det går ikke akkurat etter planen, har ikke vært innkalt til intervju en gang. Flere førstegangs søkere, som er dårlige kvalifisert som "sniker" i køen. En kan jo bli deprimert av mindre, men jeg prøver å se lyst på det. Det ordner seg vel til slutt. Nå er det bare igjen ett sted som jeg ønsker å søke til, skal sette inn alle krefter for å komme inn der. Ellers har jeg det bra, formen er stadig stigende. Jeg trener sykkel 2 ganger i uka og går turer de andre. Har laget et par kort også da, et bestillingskort til en 64-åring og et konfirmasjonskort til mitt yngste søskenbarn. Ha en fin helg.



Ingen kommentarer: