torsdag 14. juni 2007

Dette har vært en hyggelig uke, der jeg på mandag besøkte en venninne. Vi koste oss med ost, kjeks, og masse hyggelig prat. Tirsdag var jeg på jobb, skoleåret er på hell og mye tid går til å gjøre ferdig ting, og noe testing for å se om året har gitt resultater. På onsdag fikk jeg inn en treningsøkt på formiddagen, og så kom en venninne på besøk på kvelden. I dag har jeg vært på jobb.

På den kreative fronten har det stått litt stille nå, det har jo vært kjempe varmt og da virker de små grå noe dårligere. Hi hi. Det er bryllup som er i vinden nå, og i den anledningen har jeg fått noen bestillinger. Dette kortet er et bestillingskort som gis bort i disse dager. Jeg er veldig glad i litt duse kort til slike anledninger og scanningen blir forholdsvis dålig, mange detaljer blir nesten borte. Synd for jeg ble veldig fornøyd.





Kortets innside.

Ingen kommentarer: