lørdag 13. oktober 2007

Noen kort!

Her kommer det noen kort som jeg har laget for en stund tilbake. Her i heimen er det forholdsvis mye å gjøre om dagen. En samboer som ikke er noe særlig i form. Han har vært sliten lenge og til slutt sa det stopp, så nå tar jeg meg av det meste. Har søkt jobb og går og venter på svar, lurer på om det er jeg som er den heldige vinner denne runden. Nå har jeg skikkelig lyst til å begynne å jobbe igjen. På tirsdag var jeg vikar på en barneskole i nærheten, det var en skikkelig opptur. Fantastiske unger:)Har også kommet i gang med scrappe -og kort kvelder 2 ganger i mnd. Vi koser oss skikkelig med mye prat og latter.




Dette kortet laget jeg til en av fadderbarna mine, han var kjempe fornøyd med det.

Et kort til en 4-åring











Dette kortet fikk min mor på bursdagen sin. Det er masse glitter på kortet, men det synes ikke i scanningen. Synd egentlig. Mor ble veldig glad for kortet.
Ha en riktig fin kveld.






Ingen kommentarer: